som att komma hem



Om ni någongång har vägarna förbi Lund så får ni inte missa denna butiken! Meloa, ligger på Stora Gråbrödersgatan 17. När jag klev in så kändes det verkligen hemma, jag ville ha precis allting! Ni vet när man går in någonstans och aldrig mer vill gå ut - inte utan alla fina saker iallafall? Det var exakt en sån butik jag själv skulle kunna driva, med alla möjliga pryttlar! Kläder, smågrejer, smycken, hattar och annat fint.  Jag kom ut med en stor kasse, men det kliar i fingrarna så det är mycket möjligt att jag måsta knalla dit igen! Ligger tydligen i Malmö också. Kika in på deras blogg!

Kommentarer
Postat av: Askmarlene

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-29 @ 14:03:18
URL: http://askmarlene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0