schhhh!


Långklänning från Gina Tricot och Kavaj med tjaffs på axlarna från Vero Moda.

Jag gillar min långklänning! Köpte den när jag var nere i Lund för ett tag sedan. Fick ett litet fotoryck för en stund sedan. Och precis bakom mig på bilden ligger det en sambo och sover. Hihi. Smyg smyg, kika kika, pjuh! Han är betongarbetare nu. Det är slitit, börja jobba vid 7 borta i Vislanda, alltså åker han hemirfån kvart över 6 varje morgon. Jag har i min hjärna tänkt vara lite snäll hemmafru och laga goda och näringsrika matlådor åt min man. Tyvärr har det inte kommit igång ännu. Men jag har fortfarande tid på mig! :D
 

Kommentarer
Postat av: pancake

fin klänning! så det blev den från skånelandet!

2010-06-19 @ 00:23:56
Postat av: elin har ordet

Ja jag kunde inte låta bli! :D Hur har du det i sommar? vart firar du midsommar?

2010-06-19 @ 11:43:48
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0