it's a beautiful day!

Hej alla fina! Det är vackert väder idag igen, och tydligen ska det fortsätta såhär hela veckan! Perfekt inför midsommar! :) Igår passade jag och Martin på att dra ute en sväng och åka longboard på kvällen. Så skönt! Att vi råkade stanna till på Max är ett annat kapitel. Jag har inte kunnat åka på ett tag eftersom min longboard varit sönder. Av någon konstig anledning så har båda longboardarna tappat ett hjul när vi åkt, känns lite lagom livsfarligt sådär. Jag undrar om de är så dukiga på att montera ihop dem på Växjö Street, men de är iallafall alltid schyssta och hjälper oss när vi har problem! Men nu är jag iallfall tillbaka på brädan!

Idag kom Maja hem från Stockholm så snart ska jag ner till stan för att möta upp henne! Ha en skön dag allihopa everybody!

 


Jag fullkomligt älskar min lejonring, most beautiful ever!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är aaaaldrig fint väder på midsommar! Aldrig. :P Utom här förstås. Här kommer det vara finfint och Alicia Keys spelar gratis i Central Park, så ni kan ju alltid komma hit om ni har tid, lust och pengar. ;)

2010-06-23 @ 14:37:20
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0