i put on my running shoes and i run, run, run!


Ja, löparskor är fula - men bra! 800 spänn gick de på.


Jag gillar Adidas. 8)

Det har varit en riktigt mysig dag idag! När Martin kom hem efter att ha jobbat till 12 såg han mig ligga hemma och pumpa muskler som en annan hurtig dam från en träningsvideo. Men what the heck, så jävla skönt att använda kroppen! Jag har latat mig tillräckligt nu sedan klasserna slutade. Fifan! Passade också på att köpa löparskor när vi var nere på stan. Jag tänkte börja springa lite för att behålla konditionen, och damn, man måste vara rädd om sina knän och ha bra skor! Köpte också en awesome adidaströja! Så fina färger! Jag och Martin myste runt lite på stan och lunchade på Palladium. Köpte sedan biljetter och knallade på Prince of Persia på bio! Bra mycket bättre än jag hade väntat mig! Så gå och se den. :) Nu sitter vi och kollar på X-men. Helt ok. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0