grumpy old men

Fiiiifan! Det var seriöst det värsta vi varit med om! Jag och Martin dyker upp hos familjen vars lägenhet vi har fått ett erbjudande på. Vi blir insläppta och försöker vara trevliga. Det känns alltid konstigt att kolla runt i någon annans hem. Kvinnan som öppnar säger att det bara är att kolla runt, sedan går hon iväg och sköter sitt. Vi går försiktigt och kikar lite och hälsar på mannen. Familjen är latinoamerikaner, och Martin försöker vara trevlig och frågar från vilken del de kommer ifrån. Mannen blir knäpp på en gång! "Det spelar ingen roll! Inga dumma frågor, inga dumma konversationer! Kolla och gå sen! Inga dumma frågor!" Jajks! Eh. Vi gick direkt. Hur svårt är det att vara trevlig mot främlingar? Jävla typer, usch!


Detta fick följa med hem! En till aphet adidasjacka från Stadium (på rea!) och en hatt/keps från H&M! Tack Martin! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

För jevvligt! skvallra för växjöhem/hyresbostäder eller vad det nu va!! Det hade jag gjort! Fett att jag hade. såna äshååls borde bli... ehm... straffade! Mycket och länge! Det var väl inte där mitt emot mig?! hoppas inte

2010-06-21 @ 18:48:17
URL: http://mimzan.blogspot.com
Postat av: Tagealbertine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:54:06
URL: http://tagealbertine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0