någon som söker en etta?

Weeeo! Vi var och kollade på en trea idag som ligger på norr! Och guess what - den är vår! De ska bara göra en kreditupplysning på mig först, men jag brukar sköta mina räkningar så det borde inte vara något problem! Problemet är bara att det är jättenära till inflyttningen, den 1 augusti isåfall. Så ifall ni känner någon som behöver en schysst lägenhet väldigt snart - säg till! Happi happi happi!


Såhär ser den ut, iallafall under vintern. Det var alldeles för mycket grejer framme för att ta kort nu! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kan ju kommentera här också utifall budskapet inte gick fram på din facebookstatus: JAG VILL HAAAAAAAA!!!!!!! ;)

2010-07-16 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0