at the moment



När jag och Lisa var ute på äventyr i onsdags så knallade vi in på Skopunkten och köpte new shoes! Jag har velat ha ett par schyssta sandaler ett tag, mina svarta har en liten klack som jag inte alltid vill knalla runt i. Dessa är perfekta! Lisa köpte ett par likadana fast svarta, så vi 50%på ena paret, betalade bara 150 spänn. :)



I Tolg finns Udda Butiken, en liten butik som ligger långt bort i tjotahejtit med massa grejer från Afrika, lite kläder och annat smått och gott. Den vita ringen kostade bara 25 kr och den silvriga 98 kr. I like!



Och så en bild på en helt utslagen Charles. Han lekte som en freakin galning och nästa ögonblick sov han som en stock. That's the lovely life of a kitten. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0