ändrade planer

Egentligen borde jag hoppa upp pigg och glad nu för att pallra mig ner till Kulturama. OnStage kör på tidig träning idag, klockan 9! Men idag kom lille Charles och vill gosa vid 6 på morgonen, haltandes. Vet inte vad problemet är och dessutom verkar han ha problem med magen. Jag stannar hemma. Bra att man har en Martin som sambo som kan hoppa in och agera sändebud/ledare. De får helt enkelt repetera idag. Jag hatar att inte kunna prata med djur! Så himla praktiskt det skulle vara en sån här morgon! Jaja, det ordnar sig säkert. :) Min kisse är en krigare. Kanske därför han måsta pysa omkring och halta nu i och för sig?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad stor han har blivit! Han repar sig strax ska du se, förmodligen är det bara ett snehopp eller en klo som fastnade olyckligt i mattan. Katter är fighters.

2010-07-19 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0