stora planerardagen

Det står det i min almanacka att det är idag. Jag måste lyda, det är inskrivet med färgpenna. Men med Cherie färsk i minnet så blir det inga problem! Och dessutom så vaknade jag sådär härligt idag, solen sken in genom fönstret, och man kunde ligga kvar en stund och bara kramas! Det blir en bra dag idag. :) Under terminen så jobbar jag egentligen under söndagar, men när man är ledig så känns söndagar som skönaste dagen. The day when nothing is important! Aaah!



Dessa linnena fick vi av Kulturama i julklapp. Egentligen fick man ett var, men martin ville inte ha sitt så jag fick två! Ett i rött och ett i svart. Och den vita tröjan fick jag av Martins mamma när vi var där i torsdags. Den var för liten för henne, och det var ju awesome för mig! Jag gillar den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0