slut på en lång dag

Jag har varit igång hela dagen idag! Har inte hunnit läsa ett endaste mail eller en endaste blogg idag, så det blir mycket att ta igen imorgon. Ha! Vilka löjliga i-lansdproblem! :D Men still, så kan det vara. Kom precis hem från en trevlig kväll med familjen. Vi fick alla presentkort på bio av mormor och morfar i julklapp, så idag började vi med jättebuffé på Hong Kong. En sån där buffé där man plockar en massa rå mat, tittar på när de steker den, och sedan proppar i sig så mycket man bara kan. Mums! Vi rullade sedan vidare och såg Sherlock Holmes. Haha, en grym film! Älskar den torra brittiska humorn! Mycket sevärd, spring till biosalongen!

Och här kommer lite bilder från aktivitetsdagen tidigare idag. Jag tycker allting blev väldigt lyckat, även om det inte var smockat med folk hela dagen. Jag önskar man kunde ha mysdag på Kulturama varje dag, jag är ju ändå alltid där.


Folk hängde i ettan och blev sminkade eller sminkade andra. Sedan sprang det omkring avatarer och glittriga utomjordingar.


Vi fick låna galet mycket smink av Make Up Store, colorrrs!


Sambon blev kladdad på och höll i sambaworkshop. Han var fin i fjädrarna när han show-offade.


Det hanns med lite massage mot knäont på breakande Oscar mellan allt. Karins kunskaper är awesome.

Imorgon ser jag fram emot kick-off och workshop med min gud - Cherie.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

ååååååh va gott med HongKong!!! synd du inte var med och festade, men det tar vi igen!!!:D

2010-01-09 @ 14:15:55
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0