paparazzi


Martin smygfotar när jag sover.

Tjoho sunshines! Har ni haft storm inatt? Här i Växjö tycker jag inte det var så  farligt, och det inte härjade som värst när jag sov som en stock. Idag ska jag äntligen klippa mig! Det var säkert ett år sedan sist. :P Jag gillar egetnligen inte att klippa mig, det blir aldrig som jag tänkt, och jag kommer alltid därifrån likadan eftersom frisörerna aldrig vågar göra något. Bah! Vi får väl se hur det blir idag.

Dessutom blir det en massa träning med OnStage. Vi komer dansa tre gånger under Kulturanatten, så passa på! Det kommer vara på Kulturama kl 18, 19 och 20.30. Och därimellan så är det andra uppträden och prova-på. Kul! Efter träningen blir det att jobba. Jag har en ny grupp idag, dansmix för småknattar på 9-12 år. Det blir lite spännande. Vi får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja visst är cykeln cool=)

2010-01-28 @ 13:34:48
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: amanda

oh grymt! vilken dag och tid? vore kul att komma och kolla om du kan smuggla in mig :P



jag jobbar fortfarande på apoteket, för tillfället på shopen mittemot donken!

2010-01-28 @ 18:05:40
URL: http://amandalaren.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

I'm you biggest fan I follow you until you love me.. pa-pa-paparazziiiiiii!! jag vill se nya håret på bild!!! give me=)

2010-01-28 @ 21:51:59
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0