onsdag

Hoho! Idag är en sån dag som jag verkligen inte vill att det ska vara kallt och snöigt ute. Jag längtar helt galet tills våren börjar komma, det är utan tvekan bästa tiden på året. Och jag går bara hemma och fryser, även om jag klär på mig och dansar. Det hjälper liksom inte. Det är som om det är ljuset som tar med sig kylan. Igår skrev jag ett fint litet schema till mig själv. Hela onsdagen var planerad i minsta detalj, med start- och sluttid för allt jag behöver fixa. Tror ni inte att jag försover mig så hela min planering är grovt försenad? Haha, hur jag än gör så lyckas jag aldrig locka fram den där riktiga diciplinen!

Väntar på att det ska komma lite grejer från H&M på nätet. Beställde lite schyssta saker som jag skulle vilja hinna få med till Stockholm. :) Hoppas hoppas! Nu ska jag forsätta försöka komma ifatt min planering! Tills nästa gång får ni en kaxig katt!


(icanhascheezburger.com)


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

det där med att försova sig.. nötskal säger jag bara! NÖT-SKAL.

2010-01-13 @ 19:38:17
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

försvann min kommentar jag skrev här, eller raderade du den? NÖTSKAL var ju en bra grej Elin..:P

2010-01-13 @ 20:16:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0