och vi skall enas

 
(dansaivaxjo.se)

Idag var det revolutionsmöte på Kulturama. Chiefen satt och nickade och höll med, allt lärarna kom med var relevant och riktigt. Jag var inte med dock. Det kändes osäkert med tanke på att jag är orolig över min anställning. Inte på något dåligt sätt, men jag väntar, väntar. Så istället gick jag och käkade med Elin! Och det var både gott och trevligt! Jag hoppas det blir ändring på jobbet nu, bättre förståelse och kommunikation. Det håller vi tummarna för! :)

Sedan dansade vi med OnStage. Vi har bootcamp denna veckan, en ny koreografi att lära ut till alla nya ansikten i gruppen. Så hittils har vi hunnit med två stycken. Det är schysst när det går undan! Men eftersom jag drar till Stockholm på torsdag så missar jag två träningar. Men jag har ju hängt med sedan starten av OnStage så det är ju lungan, jag kan de flesta av koreografierna. ;) Man är ju lite beyond, om man får säga det själv! Haha!

Dags att sova nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: angie

tackar! haha hm ja jag har ju inte hunnit ha på mitt i timmar men jag tror inte det ska hända eftersom det inte sitter jätte tight :)

2010-01-13 @ 11:58:48
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0