looki looki


Den här ramen var jag och hämtade ut i förgår. Och det var helt gratis eftersom jag vann den hos Julia strax innan jul. Gratis är godast! Jag tänkte att jag och Martin ska låna hans mors systemkamera (eftersom min är rent apdåligt och superkasst jävvla skräp...) och ta lite fina bilder, som man kan pluppa in i ramen.  Mhmm, I like! 

Jag har suttit hela morgonen och läst bloggar och grejer, jag har become en riktig geek. Jag kan sitta hur länge som helst och bara surfa runt. Saknas bara en Joltcola så är min nya image done! What the heck, snart börjar terminen igen och då går jag tillbaka till att vara en riktig dansnörd igen! Ska i och för sig dra ner till Kulturama nu om en kvart, så helt förlorad är jag kanske inte! :D Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amis

Kul att du vill vara med på Veckans Bloggare =)

Tyvärr är platserna uppbokade för denna veckan, men har dig gärna med i nästkommande omgång som startar den 17 januari. Kommer att gå ut med ett mail till dig när vi är på G =)

Det enda du behöver göra för att deltaga är att skriva ett inlägg om Veckans Bloggare och där länka till min sida.

Ha det gott så länge =)

2010-01-09 @ 21:23:17
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0