lite bilder från grease-repen






Kikar man noga så ser man till och med lite svenska kändisar ;) haha!

Åh jag satt precis och kollade genom bilderna från Stockholm. Jättefå! Jag glömde alltid att använda kameran alldeles för ofta. Men det blev iallfall några från Grease, när jag satt och hade lite segt och tråkigt. Men men, några bilder är ju bättre än inga! :)

Så himla skönt att komma hem idag! Det är roligt att vara borta ett tag, men fasen vad skönt det är att vara hemma och kunna fisa hur man vill! Har inte hunnit vara hemma och slappa så mycket bara, så fort jag kom hem så åkte jag till Medborgarskolan för ett möte med chefen. Allt gick bra! Yaay! Efter det hängde jag på Kulturama och planerade lite, hade sedan terminens första klass. Skönt att vara igång igen. Men nu äntligen är jag hemma! Snart sovdags, dröm vackra drömmar. ♥

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

fisa som man vill är väldigt skönt, I know!!!! :D

2010-01-23 @ 13:22:30
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0