kvällstjat

Ooh det är ju Harry Potter på TV, verkar vara ett maraton på gång eftersom det varit i flera dagar. Spännande värre, hi-tech med andra världar. Jag hoppas på riktigt att det finns parallella världar till vår egen. Även om jag själv inte kan knalla in i andra världar så vore det lite ballt om det fanns dem som kunde. Hoppas kan man ju göra, även om man aldrig får veta. :)

Åt precis en enkel och grym rätt med grekiskt lantbröd och köttfärs. Bara att skära en skåra i limpan och plocka ut brödet innuti. sedan steka köttfärs och pluppa i allt som verkar gott ( fetaost är en hit), sedna in med det i brödet och in i ugnen i 200 grader tills det rivna osten som läggs ovanpå blir guldbrun. Done! Mumsigt. tack bror för receptet! :)

Nu ska jag hänga lite med sambon min! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Det tar en timme med tåget så det är inte sådär megalångt, men såklart känns det inte alls kul att behöva flytta ifrån honom nu när vi har bott ihop i 1,5 år...

2010-01-03 @ 12:13:18
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: ESMERALDA

haha nej inte jag heller :)

2010-01-03 @ 12:37:45
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0