jag börjar bli nervös

Nu har jag packat klart. Jag har en proppfull väska utan utrymme för något extra. Jag fick inte ens med mig allt jag skulle, men jag ska låna alla Majas grejer och kläder har jag tänkt, haha! :D Åh jag börjar bli nervös nu också. Dels så är jag inget jättefan av att flyga, speciellt inte utan att ha någon att hålla i handen! Puh, jag får bli en stor flicka nu. Och sen i Stockholm... Jeez, jag ska dansa med folk som är apgrymma! Gah, och så kommer lilla jag. Vi får väl se hur det kommer gå, i vilket fall så kommer jag bli inspirerad, sedan om jag kan hänga med överallt är väl en annan femma. :P Men jag kommer säkert ha sjukt kul anyways!

Det lär inte bli så hemskt mycket bloggande där uppe, men något inlägg får jag säkert till. Jag struntar i att ta med min dator, tar bara plats. Dessutom gnäller Martin för mycket om jag tar med vårt mobila internet, så jagg får väl låta honom ha det då. :P men hoppas ni har det awesome här hemma! Håll tummarna för att det kommer gå bra för mig i huvudstaden! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

GLÖM INTE att det visst är en big deal att flyga inom Sverige och att vätskor ska förslutas i lämpliga behållare!

2010-01-14 @ 18:24:08
Postat av: Rosanna såklart ;)

du är skitgrym du med Elin!!;) LYCKA TILL!

2010-01-14 @ 23:33:04
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0