huvudstaden

Jag överlevde flygresan! Fast jag var skittrött eftersom flyget blev duktigt försenat. De sa att de hade tekniska problem och att teknikerna "provkörde planet". Oj va man blir lugn av de orden! Men jag hade iallafall en liten valp att titta på. En tant bar omkring på sin antagligen nyinförskaffade valp i en Luis Vuitton-väska. Det känns ju definitivt som det mest praktiska valet? Eller? Jag är från landet... What do I know. :)

Ska snart gå och lägga mig iallafall. Jag får sova i Maja och Andreas duktigt stora bäddsoffa, och det käns mer än okej! De bor i en jättefin lägenhet! Ska försöka få tag på Cherie imorgon också, så jag har lite koll på hur min vecka kommer se ut, hon skulle maila ett schema. Men gonatt på er! Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: esmeralda

haha joo så brukar de vara för mig med. men nu är de fööör små, så jag måste!!! :) kram

2010-01-15 @ 00:02:40
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0