fullspäckad dag

Det snöar hur mycket som helst ute! Jag fick en mindre chock när jag tittade ut idag. Det är väldigt fint men jag vill verkligen inte att det ska ligga kvar mycket längre till! Jag vill ha vår! Värme och grönt övöerallt. Åh.

Men idag har jag mycket på schemat. Så jag hinner väl inte fundera så mycket över det, förutom att jag måste bylsa på mig en massa när jag ska ta mig mellan platser. :P

♥ Först och främst ska jag träffa Elin på stan för en fika!
♥ Därefter måsta jag planera lite inför min jazz idag
♥ Jazz möte med alla lärare som undervisar jazz
♥ Lärarmöte om den nya terminen
♥ Dansa modernt
♥ Hem och planera torsdagsklasserna

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0