vinna en dator?

What the heck, jag gör väl ett försök. Foki har en tävling där man kan vinna en dator, och hennes tävlingar är ju alltid galet vältävlade. Men jag testar. Datorn man kan vinna är en sådan som jag redan har, och min funkar utmärkt. Men jag skulle däremot vilja vinna den åt sambon min. Hans dator är helt seg och han kan knappt använda den längre. Jag skulle gissa på att det bor en hel del virus och annan skit i den. Och att man dessutom vinner ett mobilt bredband till skulle också vara perfekt. Just nu har vi bara ett mobilt bredband, och det har jag med mig nästan vart jag än går, så stackars Martin får aldrig tillgång till internet. Hade han en bättre dator och ett mobilt internet kunde han lättare undervisa. ♥ Så håll tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: hahah köpte den igår, och angelica råkade få med den i bilen så kunde inte använda den:(

2010-02-17 @ 12:46:06
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Laila

lycka till i tävlingen :)

2010-02-17 @ 18:16:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0