sunshine folks!

Åhå jag är på ett bra humör idag! Jag började dagen med att träna klockan 9. Ja, det är galet tidigt för ett träningspass när man är van vid att dansa sent sent på kvällen. Men det var workshop med floristerna på John Bauer, så det var bara att pallra sig hit. Och det var roligt! Väldigt tysta, men också väldigt duktiga tjejer. Det är alltid svårt att veta vad man ska vänta sig när man har en grupp som inte dansat tidigare. Vi får väl se hur det går med de andra klasserna, typ IT, senare. Jäjä.

Har också hunnit med att ansluta lite verksamhet till Kulturama, fixa hit lite studiecirklar och grejer. Uppe på kontoret tyckte de att det var bra att jag redan är igång så mycket. Jag blev glad. :D Så allt som allt har det varit en väldigt bra dag hittills! Dags att koreografera inför min jazzklass i eftermiddag. De ska få vara discotroll på uppvisningen. Så jävvla bra kommer det bli! Yaay!


Jag känner mig något oskarp idag. Borde kanske dricka en sån där Loka(?). Stay sharp!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, eftersom du är street lärare så tänkte jag fråga dig om du har någr bra låtar som man kan göra street dans till, ska nämligen ha en egen lektion på mitt ivä som är dans och jag hittar inga bra låtar som kan vara lät att göra en dans till nåra som är lite nybörjare. hjälpa mig?(A)

2010-02-10 @ 17:34:35
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: okej, men du skulle inte kunna säga någon bra artist som du använder ofta?

2010-02-10 @ 17:38:25
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: tack :)

2010-02-10 @ 21:58:49
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0