min dag min dag





Såhär har jag sett ut idag! Min fina bruna väst och mina snygga Cherieinspirerade örhängen. Fått många komplimanger för dem faktiskt, så Cherie verkar ha hittet ett väldigt väl fungerade koncept! Just nu är jag hur trött som helst. Har haft tre klasser idag. Alla gick bra! Har lite ideér till koreografier för OnStage och sådär nu också, så jag tror att det blir bra!

Imorgon ska jag jobba med PAGH. Det innebär att vara på möte med rektorer, och alltså ha på mig vanliga kläder! Det är minsann inte varje dag det! Jag börjar ju snart växa fast i mina träningskläder. Synd bara att min vanliga garderob är så dåligt uppdaterad, men vem kan blame me när jag knappt aldrig har tillfällen att använda dem? Hmm, jag får rota fram något och kombinera det lite konstigt så att folk bara tror att jag har väldigt egen stil, inte att jag har en liten garderob. :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 10:24:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

åååh, vad finaaaa!!! vart har du köpt dem???

2010-02-05 @ 17:18:03
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0