helt uttömd

Jag dansade modern tidigare ikväll. Och jag blev helt uttömd! Det var roligt och vi fick göra en massa pargrejer, men effteråt så hade jag verkligen ingen engeri kvar. Jag och Martin tänkte dansa lite efteråt. Men jag fick åka hem direkt istället för jag höll på att somna hela tiden. Det känns en hel del spännande måste jag säga.

Sitter just nu och slöglor på Fast and the Furius på sexan. Snubben tänkte precis tortera en annan snubbe lite med en stackars råtta. Hmm. Ja men okej. Varför inte? Eh. Nej nu är det dags att käka lite nachos!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det gör det :)

2010-02-11 @ 02:07:32
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Emelie

Intressant, det där att du (och de andra) blev så trött efter moderna. Den fysiska ansträngningen var inte ovanligt stor för nån av er. Det måste vara känslomässigt. Det är så spännande med dans, tycker jag, de tillfällen man blir så totalt engagerad med kropp, intellekt och känslor.

2010-02-11 @ 11:28:31
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0