galet mycket dans

Done! Jag har dansat som en galning hela dagen, och nu känns det hemskt bra att vara färdigt. Indeed. Min ragga nybörjare var proppfull idag också, det går bara inte att vara sådär galet många! Funderar på att kolla om man inte kan göra två grupper av den. Vore askalas! Lättare att dansa, fler kurser och fler som kan hoppa in istället för att sitta som reserver. Det tål att tänkas på. :)

Vi skulle dessutom lära oss en koreografi av Rebecka och Anton inför deras projektarbete. Det blir nog väldigt roligt det där skulle jag tro! Kul att jobba med en massa duktiga dansare också, så går det fort att få ihop det.

Nu måste jag käka lite, mamma kom med matlådor till oss! ♥


Carrnavall, opaa!


Kommentarer
Postat av: ANGIE

ja det gäller verkligen att plaggen har rätt modell och är välsydda annars kan det verkligen se ut som skit tyvärr =/ hm jag kommer inte heller på ordet haha men jag förstår vad du menar ;)

2010-02-08 @ 09:42:26
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0