dagens...

vill ha: En trea i centrum, någon som sitter på privatlägenheter?
klädsel: Leggings, bikinitopp, linne - Gina Tricot, benvärmare - mammagjorda, shorts - Foot Locker, hoodie med avklippta armar - H&M
frisyr: Halvfluffy under gubbkeps
låt: Andrew Strong - Ain´t no mountain high enough
planer: Jobba med ansluten verksamhet, planera klasser, koreografera, undervisa tre klasser. Sen vore det great om jag hann med att diska och städa toan också.
saknad: Mitt soliga humör.. den långa vintern gör mig trött och grinig.
dummaste: Att jag blir grinig och irriterad över minsta lilla, vart har mitt tålamod tagit vägen?
misslyckande: Min sångröst, haha! Men jag skrålar med ändå!
drog: Oboy! Men det är början på slutet i påsen, oh no!
köp: Ingenting, nada
godaste: Matlådorna med olika smaskiga saker i kylskåpet på Kulturama!
humör: Berg- och dalbana!
citat: "Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss" - Mme de Stael 
roligaste: Att lyssna på gamla nostalgilåtar och komma ihåg saker man hade glömt att komma ihåg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0