cullbergsbaletten

Kom precis hem från en Kupan-runda med mamma. Kollade runt lite, hittade en bra hallmöbel (med lite färg och redesigning vill säga) men det finns ändå ingen plats för det i mitt hem just nu. Synd! Jag vill verkligen ha en större lägenhet nu nu nu! Mamma bjöd på fika också, det är galet billigt där! Vi tog varsin toast, jag tog tre kakor - mamma tog två. Med två kaffe till blev det bara runt 70-80 spänn. Take that alla fancy caféer i stan! Namnam. 8)

Men nu till kvällens hetaste tips. Cullbergsbaletten kommer hit ikväll! Deras nya föreställning Position of elsewhere kommer till Konserthuset kl 19 ikväll. Skynda dit! Alla som pysslar med dans eller tycker om att dansa borde gå och se Cullbergbaletten någongång, och passa på nu när de kommer hit. För att förstå dans måste man se dans, så är det bara. Jag önskar verkligen att jag kunde gå, men då skulle det bli för många klasser att ställa in. Istället får jag även ta hand om Martins klass idag, han ska nämligen gå. Men det är okej, för våra grupper kommer ändå samarbeta på uppvisningen i maj, så det är bara bra att de får träna ihop sig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0