balkanröj på deluxe

Hej alla! Jag har knappt varit hemma på hela dagen, kom precis hem från Deluxe med Emelie. Vi har haft en jättemysig kväll! Började med att käka gott på Båtsmannen, och sedan vidare till Deluxe för att sippa på drinkar och hoppdansa till riktigt skön balkanmusik av Tummel. Grymma! Men så svänger det ju alltid när man pluppar ihop galna män, fiioler, dragspel och saxofoner. Passa på att gå och se dem om de kommer till er!

Innan dess har jag haft en riktig flickdag med syster och mamma. Vi gick på stan hela dagen och jag kom hem med jättemycket fint! Får ta och visa det imorgon, för nu somnar jag snart, och jag vill inte dreggla ner tangentbordet helst! Så sov så gott alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0