alla ♥ dag



Ta hand om varandra idag (och alla dagar)! Jag bryr mig inte om att det är en kommerciell dag och butikerna vill suga pengar ur en. Det är mysigt ändå med en dag med kärlek! ♥ Tyvärr har jag en massa jobb som väntar idag, planering och tre klasser. Så det blir inte så mycket häng med sambon. Får satsa på at laga god mat efter jobbet eller något. Hur firar ni idag?

Det var förresten asnajs igår, vi kollade in Melodifestivalen och sedan Hitta Nemo. Grym film det där. ;) Jag somnade hela tiden bara, sjukt trött igår! Så jag var väl inte världens trevligaste sällskap, men vad gör man? Det lilla jag var vaken fick jag kompensera med min supercharm!

♥ With love


Kommentarer
Postat av: Evelin

Gud vilken söt bild :)!

2010-02-16 @ 14:01:10
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0