workshop i åseda


Martin undervisar, en väldigt blandad grupp åldersmässigt, men det gick bra ändå!


Martin drog till med sin tuffaste pose...

I made it! Jag lyckades köra hela den långa tråkiga vägen till och från Åseda utan att slira omkring eller somna! Skönt det! Jag och mest Martin höll en workshop för eleverna på Uppvidinge Kulturskola där Charlene jobbar. Hon hade fixat och trixat för kidsen, efteråt skulle vi kolla på Streetdance i biosalongen som låg i samma hus. Tyvärr hade gubben som skötte det hela klantat till det lite så det fick bli på en miniTV istället. Vi drog hem lite tidigare utan att se klart filmen. Och nu sitter vi istället hemma med en massa snacks och softar.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Haha! 1000 tack för att ni kom till oss och spred lite dansglädje! Verkar som mina elever fick mycket inspiration! :o) Jag försöker ju även få dem att börja dansa på Kulturama och detta är ju bra prova-på för dem! ;o)

Skönt att ni tog er hem i snön också!

P.S Har fixat filmen... :o)

/Kraaaamis

2010-12-05 @ 00:43:33
Postat av: Dennis

Haha, så ni besökte min lilla lilla hemtrakt Åseda! Sedan är ju inte allt sådär modernt där hemma i bygden :P Tråkigt med bion! haha dock är jag inte förvånad

2010-12-05 @ 13:00:12
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

Ingen fara Charlene! Det var trevligt som tuuusan! Vi får se om vi kan få till det nästa helg med filmen istället då! :)

2010-12-05 @ 22:44:59
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0