sova, äta, kirra snacks



Jag kände mig superfresh idag efter mitt simhallsbesök, men vafan, visste ni att de plötsligt bytt till att man måste ha hänglås till skåpen? Martin vågade inte lämna sin dator obevakad så han gick till Kulturama istället. Jag höll tummarna och smugglade in mina grejer i ett obevakat skåp ändå. Allt fick bli kvar. :) Efteråt fick jag mer och mer ont i halsen så jag har sörplat te nu och sovit så jag klarar en hel natt med bio utan att bli gnällig. Har försökt hitta vikarie till en workshop imorgon också, men jag får nog ställa in den. Bah, jag orkar inte med smygande baciller som lurar. Hoppas ingen sjukling andas på mig i biosalongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0