sista giget med gänget

Jag är äntligen igång med julklappshandlingen! Känns riktigt bra! Träffade Karro en stund på stan idag, lite fika och shopping så var ju saken biff. Men nu ska jag inte slappna av förrän alla paket är inslagna och redo att ges bort! Senare hade On Stage också sin sista show för året! Vi körde ett julprogram vid Speakers Corner. Svinkallt men fint! Mina fötter hann precis stelna och göra sådär ont innan fem av oss drog hem till Marcus för film-mys-julavslutning. Synd att vi inte var fler från la familia bara!


Marcus, Josefin, Elina, jag och Martin trängde ihop oss i Marcus soffa. Som egentligen inte alls var liten, men vi är familj!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

haha bästa mysbilden!

2010-12-21 @ 00:15:52
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart!

jag måste ju få ut min vrede/ilska/lycka/tröghet!! och Elin, tro mig... det ger läsare. så skriiiiiiiiv!!! ^^

2010-12-21 @ 00:41:47
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0