presenter och jullov!

It´s over! Jag har ätit mina sista pepparkakor, önskat mina sista elever God Jul och haft min sista jobbkväll. Well, inte för alltid of course! Redan på måndag ska jag dit igen för att On Stage ska uppträda på Speakers Corner. Och under lovet (som är galet långt, terminen börjar inte igen förräns den 29 januari!) kommer det dessutom vara lite workshops och bootcamps bland annat. Skönt det, man vill ju inte få abstinens.

Fick lite presenter också från jobbet! En söt lykta och roliga pepparkaksformar. Vi undrade alla vad den längst till vänster på bilden ska föreställa för djur. Määäärkligt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:38:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mariel

Är det inte en kängru?

2010-12-18 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0