ny kalender = att göra om, göra rätt


Min förra, slitna och nu lite sorgliga kalender, och så min nya fräsha!


Lite härliga inspirationsbilder möter mig när jag slår upp min nya kalender.

Jag fick äntligen hem min almanacka idag! Tog väl en två och en halv vecka tror jag, har för mig att det gjorde det för min gamla också. Jag slipper nu ha en miljon små post its längst bak med saker som sker längre fram, beyond min nuvarande planeringskompis. Istället kommer jag kånka runt på båda fram tills den 27e, när den nya kickar igång! Märks det att jag är en vän av ordning? Jag gillar att ha stenkoll på läget och allt som sker!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Haha! Där är vi likadana; har också en fulltecknad välplanerad kalender, eller Filofax är det som jag har! Gillar också att ha full koll på allt! ;o)

Förstår inte hur folk klarar sig utan....? ;o)

2010-12-09 @ 01:47:32
Postat av: Cecilia

Åh vad bra din blev:) jag hoppas jag får min idag med då :( längtar ju för at gå skriva i den hahaha



Tack för tipset:)

2010-12-09 @ 10:52:38
URL: http://ceciliacarlson.bubbleroom.se
Postat av: Lina

Va fin den är!

Vart beställer du dina almanackor?

2010-12-11 @ 21:56:55
Postat av: elin har ordet

Tack Lina! Jag beställer dem på tryckdig.se, det går på runt 300 spänn, och det är det lätt värt när man får välja det mesta själv!

2010-12-12 @ 12:21:36
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0