bring it ooon!

Nu är jag redo. Igår kväll stod granen i hallen, mamma och pappa hade varit här och smugit in den medans vi var på julmys med OnStage. Nu har jag pyntat, dammsugt överallt, tomtarna är uppe, granen står grön och grann i stugan och hela köret. Nu kan julen komma. Nästan. Idag blir det en runda på stan igen med Elin för julklappsshopping, tvätt och jobb. God morgon på er! :)


Sååå fiiin! Förra året hade vi en yttepytte gran i ettan, i år en stor och ståtlig! Tack Lisa och Axel!


Min julklapp från jobbet och lite annant tjafs. Man måste ju pyssla te att.


Guldiga granar och tomtar. (Skrev först tomater... sen suddade jag och skrev om. Och skrev det här efter. Hmm)

Kommentarer
Postat av: pancake

så mysigt ni har fått det!! =)

2010-12-21 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0