awesome dag!

Jag har haft en kanondag idag, härlig! Jag och Rosanna skyndade ner till stan och kollade in utbudet at nyårsoutfits, men jeez vad det är utplockat! Hittade något till slut, vi får väl se vad jag får ihop, något ösigt blir det iallafall med min snygga mask till vår "snygg-maskerad". Därefter workshopen med Maja. Så roligt! Synd för er som inte var där, grymt att äntligen få dansa av sig lite efter all julmat!

Efter dansandet drog vi vidare till House of Pain. Deras slogan säger något i stil med "It´s all about the pain, the ink is just a souvenir". Sure bacon. Jag led ett litet tag men nu är min vänsterarm snyggare än någonsin! Och så snart Maja har pengar skaffar hon sig en likadan, kompiiiistatuering. Hell yeah. Bilder på det får ni nog se så snart plasten åker bort. Vi avslutade med lite middag på Akropolis efteråt. Freakin' lovely.


Haaaalleluja!


To dance, or not to dance... is really not a question.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0