Året i bilder


Förra året kickade vi igång nyårsfirandet med käk på Akropolis!


Jag var överglad över att få åka till Stockholm och praktisera hos Cherie Hampton en vecka i januari!


Vi var på bonnafest i Kvenneberga och såg kärare ut ån någonsin!


Jag klippte av håret (och ångrade mig) och färgade ett flertal gånger. Allt mellan svart och rött!


Jag tatuerade mig i Västervik och kramades med Martin.


Jag var suddig på Kulturama en hel del.


Jag hängde en del i Stockholm och tittade på The Last Bounce.


On Stage hade photoshoot och det blev ännu en uppvisning i Konserthuset att lägga till på listan.


Vi firade Maja som fyllde 21!


Vi var i Lund på Martins mosters bröllop och träffade hans kusin Ian.


Vi firade Martins bror Robertos student.


Midsommar blev en hit, om man bortsäg från jättebråket mellan mig och sambon min, hehe.


Charles tog oss med storm när han flyttade hem och var bedårande.


Vi träffade på söta rara Saga ute i Asa.


Vi åkte på kärlekssemester till Visby, knallade runt Ringmuren och cyklade lååångt.


Det blev Karl Oskar igen, vi festade igen.


Emma fyllde 20, On Stage gjorde nog sitt bästa uppträde någonsin! Inte vingliga alls!


Lärarna fotades i temat Tusen och en natt, och vi hann med att ha inflyttningsfest i vår nya trea.


Jag bytte bloggdesign lite grann.


Vi har haft rehabbesök i mängder av Rosanna.


Jag blev rödhårig och fick kämpa för att upprätthålla det reten av året.


Juldagens partajande!

GOTT NYTT ÅR ATT KÄRA OCH ANDRA! KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej! Vill önska kära Elin Gott Nytt år! Hoppas du haft det toppen! Kramar*

2011-01-01 @ 04:27:27
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0