i wanna get ikead

Booh jag fick ringa lite samtal idag, en hel del faktiskt. Eftersom det var audition i söndags var det dags att låta alla veta ifall de kom med eller inte. Vissa blev väldigt glada, andra blev det inte. Det är inte alltid roligt men det blir säkert bra till hösten. Nu har jag fått ihop en hel drös med OnStageare, iallafall så många som vi kommer få plats i salen. Men känner jag dem rätt så lär det bli en hel del trångt ändå, hehe. Och hiphop prep kommer också bli en bra grupp, inte lika stor dock. Men jag är nöjd. :)

Men sedan åkte jag iallafall till IKEA en sväng. Gosh det kliar i fingrarna när jag ser allt! Jag vill ha! Men vi måste nog vänta tills lönen kommit. Det blev lite smågrejer iallafall. (Tills dess - blocket!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0