shiny happy day!

Jag gick upp redan vid sju imorse! Det är ganska tidigt för mig som egentligen inte behöver gå upp förräns på eftermiddagen. Men anyways. Jag ska alldeles strax ner till kontoret för att ha möte med Maria. Jag vill ha lite mer koll på hösten helt enkelt. Och efter det blir det till att stanna på Kulturama för att planera lite. Det blir kanoners!

Förhoppningsvis kommer målarna hem till oss idag också. Vad är det med hantverkare? Varför verkar de alltid aldrig komma när de ska? Jag vill ju ha omtapetserat och fixat här hemma nu! Speciellt med tanke på att vi kommer ha inflyttningsfest hyfsat snart. Jag vill hinna få lite mer iordning tills dess. :)

Jaja, tills nästa gång får ni kika lite på vår lampa som hänger ovanför vår säng. Vi fick den av svärmor Laura.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0