såå bra!

Vi kom precis hem från Kulturama, och jag är så himla nöjd! Och ledsen, för jag hade verkligen velat vara med och dansa. Petronella Lindén hette damen, och hon var så himla duktig! Grymt pedagogisk och väldigt medryckande. Jag lärde mig massor på att bara sitta med och titta. Efter klassen blev det lunchpaus och sedan ett teoripass med Petronella. Hon pratade om lektionsupplägg och inlärning. Väldigt nyttigt att lyssna på! Så jag hoppas verkligen att hon kan komma tillbaka någongång, det vore roligt. de som var där var alla befintliga ledare samt alla som står på vikarielistan.









Nu ska jag göra mig iordning lite, för ikväll blir det födelsedagskalas för mamma och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0