psst, wanna sell me something?

Nu börjar den nya gallerian på Samarkand ta form, och jag gillar det! Det var inte jättemånga butiker som hunnit flytta in ännu, och det var långt ifrån klart. Men det är ändå lite storstadskänsla över det. Det gillar vi. Jag sitter bara här hemma och väntar på att Växjö ska bli en jättestad! Jag och Martin cyklade omkring lite idag och landande vid olika affärer. Köpte en present till systeryster som fyller år snart! Och även balkongnät så Charles kan gå ut lite.

Men, någon som vill sälja en stadig hylla som kan stå mitt i ett rum utan förankring, med massvis av förvaring? Det spelar ingen roll ifall det är en ful hyllkoloss, vi kan måla! Vi planerar att fixa till en egen walk-in-closet i vårt gästrum. Vi har alldeles för mycket kläder för att det ska få plats som vanligt. Plus att vi gillar LYX!


Got something like this liggandes hemma i onödan?


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vad köpte du till din syster? ^^

2010-08-28 @ 11:14:00
Postat av: elin har ordet

mlöhöjöjöj HEMLITT!

2010-08-28 @ 17:15:45
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0