möhippa!

Jag står och väntar på att det ska komma en massa glada damer till Kulturama som ska dansa Bollywood på möhippan! Första riktiga klassen under höstterminen för min del. Hoppas jag inte glömt hur man undervisar, haha! Nejdå, det blir nog roligt. Jag vill också gå på en möhippa snart, har aldrig gjort det.

Update:
Done! Det gick jättebra och alla var glada och trevliga! Bruden hade en fin bollywoodoutfit på sig och klarade sig riktigt bra för att vara nybörjare. Tur det, det är aldrig roligt om huvudpersonen verkar helt bortkollrad! :) Nu längtar jag verkligen tills terminen sätter igång, jag har saknat att undervisa under sommaren. Så missa inte öppet hus imorgon också, kom och testa mig!


Fina bruden i snygg outfit!

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

ja visst är dom sjutk snygga :D så fin header du hade :)





2010-08-14 @ 17:34:59
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0