gammalt för dig, nytt för mig



Idag trillade dessa två t-shirtsen in genom brevlådan! Jag köpte dem via den här tjejens bloppis och jag är jättenöjd! De blir awesome att dansa i. Och hörrni? Länge leve återvinning! Don´t you think?



Och såhär fint har jag det i mina fönster nuförtiden. Tack syskon för presentkort på blommor och krukor. Det är annars galet dyrt! Men mamma har köpt näring och grejer till mig nu i förebyggande syfte, jag har en tendens att plåga mina växter till döds. Ops. Plus att jag har lovat att skriva in i min almanacka varje vecka att jag ska vattna. Sure thang!

Kommentarer
Postat av: mathy

wuuuuuh SNYGGT!

2010-08-20 @ 17:16:11
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad snyggt du har de ti dina fönster!

Vad roligt att du gillade min webshop tipsa gärna nära & kära om den..tipsar du om den i din blogg så får du & dina läsare en rabattkod som ger er 20% på allt i shopen;)hojta till..=)

2010-08-20 @ 18:06:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0