en dag med granny





Jag hängde lite med farmor idag. Det börjar bli lite tradition på det såhär i fylla år tider! Jag fick välja en ny berlock till mitt armband, och det fick bli fina kvinnotecknet. Här i Växjö är det alltid så utplockat bland berlockerna tycker jag, och kvar ligger en massa fula med Kalle Ankamotiv. Vem köper dem? Jag undrar verkligen hur människor som köper en ful disneyfigur för typ 300 spänn ser ut. Galet!

Fick dessutom en ny ansiktsrengöring från Body Shop. Någon som vet om den är bra? Oavsett så känns det lite bra i hjärtat att det är från Body Shop. Jag gillar snälla butiker med omtanke om miljö och människor. :) Vi hann också med thaimat och fika såklart, rulli rulli! Det är bra med en grannyday ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0