det blir en bra dag idag!

Oh det är så himla härligt när man vaknar och känner att man har fullt upp av energi! Jag tror det gjorde susen att ta ett bad igår kväll och sedan gå och lägga mig tidigt. Och vem skulle inte vilja ha en sambo som pussar hejdå på morgonen, och sedan en trött och gosig katt som vill ligga nära. Det gäller att ta tillvara på sådant. Och det är lite spännande att det precis trillade in en flygbiljett tur och retur till Stockholm i mejlboxen. Jag gissar att det är inför Kropp och själkonventet jag ska på. Kul!

Idag ska jag koreografera lite åt OnStage, åka med min lilla mamma och köpa nya krukor och växter, gå ner på stan och göra lite ärenden och såklart njuta av att det faktiskt är fredag!

Vad har ni för planer för dagen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0