älskling, jag är hemma

Puh! Idag hade jag nog min mest ansträngande jobbdag! Jag har fyra klasser på raken, show, ragga och sedan hiphop avancerad och prep. Speciellt ansträngande nu när man inte har nånting i huvudet. Uppvärmningar som ska läras ut, koreografier och all info man ska komma ihåg. Ha, jag är inte speciellt bra på att minnas allt, så det är tur att man har alla elever som externa hjärnor. Men det känns bra att vara igång nu iallafall. Och imorgon ska jag ha bollywood och dance experience. Det blir roligt!

Nu måste jag nog röra mig mot duschen och sedan sängen. Målargubben kommer imorgon också vid sju på morgonen som vanligt. Men imorgon tror jag iallafall his work will be done here! Så fint, redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0