systerdag incoming



Hola bandidos! Eller så. Jag sitter och känner mig allmänt trött, steg upp vid halv åtta för att någon med okänt nummer tyckte det var dags att ringa då (på en lördagmorgon, wtf?), och dessutom inte ens prata med mig när jag väl svarat. Bah! Men knallade ändå upp och duschade för att jag ska möta upp syster yster på stan klockan 10. Det blir fint det.

Martin och jag hade tänkt flasha till det igår med trerätters och grejer. Hemskt gott och lyckat, men vi lyckades slockna båda två innan vi hunnit till efterrätten! What´s up with that? Men det blir iallafall gott idag istället. :) Men nog nu om helt onödiga saker! Fint lyft jag och Emelie fått till på bilden va? Det är sånt man kan roa sig med när eleverna gått hem. :)

Nu: frukost!

Kommentarer
Postat av: emma

kul att du vill vara med =)

är allt bra med dig ?

kram

2010-04-10 @ 12:22:31
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: esmeralda

taaack elin! :) kram kram

2010-04-10 @ 13:08:49
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0