sudda sudda bort din sura min



Jag är så trött på min dåliga kamera, alla bilder blir ju i princip såhär! Gah! Måste skaffa mig en ordentlig kamera snart. Får spara ihop lite pengar till det. Ska man ha en fet systemkamera eller?

Har precis haft en klass Hotell/restaurangare från John Bauer. Lite otålig och rörig grupp. Jag tror problemet ligger i att läraren säger till klasses att de ska få sluta lite tidigare om de jobbar bra. Ingen bra idé, för när det börjar närma sig en timme (jag ha en och en halv timme med dem) så börjar de bli otåliga och vilja sluta. Och då blir jag bara stressad. Men men, nu var det gjort iallafall. :) Fredag idag ju gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0