sneaky sneakers



Jag älskar att man kan hitta schyssta pjucks i Stockholm! För det kan man definitivt inte här hemma, här finns mestadels de enkla och vanligaste modellerna, och finns det några som är lite färgglada så går alla med dem. Men dessa finisarna fick följa med mig hem! Så nu har jag ett par Adidas sedan tidigare, och fyllde på med ett par Nike och ett par Puma. Awesome! Jag har en massa mer grejer att visa, det var mycket som ville bo hos mig visade det sig.  

Har precis haft klass med OnStage, och jag är galet trött. Hur ska man orka med att först vänta i två timmar och sedan dansa ur den sista ynkliga energin som finns kvar i benen? När man har åkt tåg och haft sig sedan 6 imorse. Ett mysterium. Mat kan vara en hjälp.

Kommentarer
Postat av: amanda

Sjukt snygga skor du! Ja, jag hade det väldigt bra i Sthlm! Förutom Bounce då blev det gött häng med lite folk därifrån och även jag passade ju på att shoppa lite :)

2010-04-26 @ 21:44:31
URL: http://amandalaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0