ouff!

What up? Det händer grejer, jag har jobb att fixa och vardagen rullar på igen. Varför blir det så svårt att vänja sig vid det igen när man varit borta i bara några dagar? Men jag är på iallafall, nu kör vi! Det är ju faktiskt inte alls många veckor kvar av terminen, det går galet fort! Jajks!

Veckans planer:
Tisdag: Möte med Aktiv Ungdom, tre klasser ikväll
Onsdag: OnStage uppträder på Katedral, möte med Sussi, dansa med lärarna, en klass och dansa modern
Torsdag: Tre klasser under kvällen
Fredag: Möte, måla lite i salarna på Kulturama, två klasser
Lördag: Kolla in när Martin dansar i Tegnergallerian med skolan
Söndag: Tre klasser under dagen, och en massa mys med Martin eftersom det är vår årsdag! 

Mellan måste jag också koreografera en del som vanligt. Mitt liv består av jobb. Thank god för fint väder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0