dagens...

vill ha: Finfina sneakers med hjärtan på jag såg i Stockholm, I´m so coming back for them!

klädsel: Svarta mjukisar, randiga strumpor, linne med tryck, svart väst, hängslen

frisyr: Käck toft under gubbkeps

låt: Telephone - Lady Gaga och Beyonce

planer: Visning på Hälsostudion inför en gratisvecka, smakråd åt mamma, koreografera och jobba

saknad: Elin som har det skönt i Thailandet

dummaste: Lägenheten jag och Martin vill ha gick i första hand till någon annan

misslyckande: Dagen har ju bara börjat, sånt där dumt har jag inte hunnit med än :)

drog: Solen

köp: Maaaat

godaste: Aprikosmarmelad, mmmm! Ge mig varje dag!

humör: Skiner i kapp med solen

citat: You know what they say, once you kill a cow, you gotta make a burger. - Lady Gaga

roligaste: Att kolla in killarna i köksscenen i Telephone, hahah, så gay och så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0